Wednesday 13 March 2013

Cara-Cara SEPETkan MATA

Ramai kata 'comel la mata sepet'.Mereka yang kata,saya tak kata pun.Mata sepet tak comel pun sebenarnya (memang la aku cakap macam tu,sebab mata aku sepet) Cuba kalau mata saya macam mata Yuna,mesti saya cakap perkara yang sama.Bila mata bundar,nak mata sepet.Bila mata sepet,nak mata bundar.Ok la macam tu,jangan ada yang mintak nak macam mata kucing (buah mata kucing) sudahlah.(Macam skema je hari ni)

Apa-apa pun kenalah bersyukur dengan apa yang Allah bagi.Ye dop? (kalau setuju,angguk-angguk sikit)
Nak tahu tak cara-cara sepetkan mata?saya ada beberapa tips sepetkan mata.Sila Lihat Gambar Di bawah (lihat je,jangan sentuh.hehehe)


CARA PERTAMA

CARA KEDUA

CARA KETIGA

CARA KEEMPAT

nak tengok hasil daripada cara-cara di atas?Sila Lihat Lagi Gambar Di Bawah.

Eh,kejap-kejap.Nak tunjuk gambar baby comel.Comel kan?

Eh!Ada lagi satu.Gambar kanak-kanak yang comel,Lincoln Paul Lambert from Korea. (Kanak-kanak yang pandai bermain silap mata) Jatuh cinta tengok budak comel ni.
ok!Ini serius,saya akan tunjukkan gambar hasil daripada cara-cara sepetkan mata.


Tadaaaa,ni lah hasilnya.Kiri : tak senyum Kanan : Senyum (nak nampak lebih sepet lagi mata anda?senyumlah sokmo)

Fuhhhh!Tiba-tiba letih (Blogger pempalas macam ni la jadinya).Ok,saya nak bagi sedikit nasihat kepada anda semua untuk tidak percaya dengan tips yang saya bagi di atas.Ianya hanya gurauan semata-mata.Mata saya memang asli,sepet!Tak guna apa-apa tips pun untuk sepetkan mata (memang keturunan mata sepet) Kalau anda percaya jugak dengan tips di atas,selamat mencuba ye!Peace Yoo!

1 comment: