Thursday 21 March 2013

Cheesy Wedges

Makan,makan,makan,makan,makan (5x makan) Tu lah hobi aku,suka makan.Salah!bukan hobi aku je,hobi family aku jugak..Family aku semua memang suka makan.Antara shopping & makan,kitaorang lagi suka makan.Cari restoran atau kedai makan yang best2,kalau keluar pegi mana-mana.

Tiba-tiba hari ni aku terbau-bau cheesy wedges,padahal aku dah makan cheesy wedges semalam.Kakak aku beli dekat Pasar Malam Desa Tasik.Cheesy wedges dekat Pasar Malam tu memang sedap gila setanding dengan cheesy wedges dekat KFC.Ada dua pilihan,sama ada cheesy wedges biasa atau special.Apa yang special?HA!meh chek nak habaq mai!Cheesy wedges yang special tu dia letak banyak cheese & mayonis.Bak kata orang 'memang kaw kaw la'.Memang banyak cheese yang dia letak.Bila makan tu memang betul-betul terangkat la kening aku ni (tetiba)

Cheesy wedges adalah salah satu makanan kegemaran aku.Birthday aku nanti tak payah bagi hadiah mahal-mahal,Cheesy wedges pun dah cukup.Wahaha.Setiap hari aku rasa nak makan cheesy wedges.Tak muak pun.

Mak ai!ni baru tengok gambar,belum rasa lagi.Tengok je pun boleh meleleh air liur.Sedapnya!


Ohman!I'm craving to eat cheesy wedges!Cheesy wedges!Please,come to Mama!

Wanna make your own Cheesy wedges?Visit this web (http://www.kongsiresepi.com/read/464/0/) to knows the recipe!

No comments:

Post a Comment